Yaseminaktas 6 hafta 5 gunluk gebegim birsey sorcam gebelikte karın ne zaman çıkar merak ettimde sizlere sorayim dedim
Thesra Yaseminaktas Kişinin vücut yapısıyla alakalı canım bu durum ama genelde 5. 6.ayda çıkmaya başlıyo önüne geçemiyosun eger çıkıcaksa çokda çıksın diye dua etme sakın son haftalara doğru inanılmaz zor oluyo çünkü😬😬😬😬
Tubitooooooo Yaseminaktas kişiden kişiye değişir ki iç karnın genişliğine bağlı benim 6. Aydan sonra çıktı 😉
Yusufaras Yaseminaktas valla ben suan 37 haftaligim anca cikti hamile olduğumu anladı millet onun haricindeki haftalarda kimse beni hamile sanmıyordu
Ferayurundemir Yaseminaktas 19. Haftadayım daha çıkmadı canım çok yemişim de minicik göbüşüm varmış gibi hala kişiden kişye değişiyor benle birlikte olan bi arkadaşım yürüyemiyor gibi bile diyebilirim kocaman bi göbüşü var
Demir Haftamda çıktı benimde🙈iç karnım darmış.Şu bi gerçek ki zayıflarda daha çabuk belirginleşiyor.Gebelik programlarında da böyle yazıyor.
Betul Demir galiba benimki dar değil 15+2 haftalık hamileyim karnım maşallah var belli 9. Aya kadar nasl olacak merakla bekliyorm
Yusufaras Demir bende cok zayifim ama hala ole 37 haftaligim ve ic karnım geniş benim yeni cikti karnım ki halada o kadar çok degil yani millet beni 37 hafta diyorum hdi be diyen var yapıyla alakali zayif şişkoluk degil bence cnm
Haticekckylmz Demir evet zayif olanlarin daha erkenden belli oluyor Yaseminaktas suan bende 13+5haftaligim disardan herkes belli olmus diyorlar 😍 ic genislikle alakali bencede
tgckrgz Haftada çıkmaya başladı benim de. 17 haftada iyice belli olmaya başladı. Benimde iç karnım darmış.
Demir Yusufaras Bilemem hamilelik programlarımda bir kaç doktordan öyle duydum ki cidden çevremdekilerden de gördüğüm bu.Ama genelleme elbette yapamayız herkesin yapısı farklı.Bende çok zayıfım henüz 16 haftalığım ama önümde çok tatlı bir top var😍
EmineeMirayy95 Benim 16.haftamda tam belli oldu. Zayiftim aslında top gbi çıkıverdi. 6 aylik hamileyim sadece 3 kilo aldim top varmis gbi karnim var😀 ve sukrediyorum çünkü son aylar daha fazla alindigi icin insan baya agirlasiyo
ozgesoy28 Yaseminaktas ben 7. aya girdim yeni çıktı çok heves etme ne egilebiliyosun ne bişey ilerledikçe çok zormuş 😔
Sevde123 Bende 17 haftalık oldum yemek yedikten sonra çıkan göbek gibi 😅 4 aylık diyorum nerende bu çocuk diyorlar ama 4 aya göre normal karnım 🙈