aysgl_ ben faydasını gördüm gördüğüme inanıyorum. 6 buçukta hastaneye yatışım yapıldı 2 cm açıklıkla. 7 buçuk gibi kayınvalidem dualarını okuyup suya koydu be haataneye gelirken bana da getirdi ve içtim o sudan. 10 buçukta kızım kucağımdaydı. Ben meryem ana eli otu sayesnde bu kadar hızlı açılmamın olduğuna inanıyorum