Karanbebek
Merhaba 39+3 üm parmak ucu kadar açıklığım var doktoruma propes ile Doğumu başlatalım diye ısrar edince Perşembe günü açılma olmazsa sabah gel propes uygularız 14 saatin sonunda suni sancı uygularız dedi. Bu şekilde Doğum yapan varmı süreç nasıl işliyor Bilgi verebilir misiniz