Mervettas Arkadaşlar merhaba! 🤗 19+1 haftalık hamileyim. 12.haftada plasentanın aşağıda olmasından dolayı çok şiddetli bir kanama geçirdim. Bu arada kursa gidiyordum yürüyerek (Hamilelikte iyi oldugunu düşündüğüm için)gidip geliyordum.Annem başta olmak üzere herkes yürüyüşe bağladı bu problemi. Şuan kendimi iyi hissediyorum herhangi bir leke yada kanama gelmedi uzun süredir,o yüzden haftada 2 yada 3 kez 20-25 dk dinlenerek yürüyüş yapıyorum ama sonrasında kasık ve bel ağrım oluyor. Bel ağrısını çok önemsemiyorum hamilelikten önce de yaşıyordum ama kasıklarımda olan ağrıyı kestiremiyorum dinlendikten sonra geçiyor ama yine de daha önce yaşayan oldu mu bir fikri olan var mi sormak istedim 😊
26mrv Mervettas benimde öyle oluyor banada 17 de plesanta aşağıda dendi şuan 20. Haftadayım az da yürüsem çokta. Kasıklarımda birde çatı kemiklerimde ağrı oluyor güzelce uyuyup dinlenmedikçe geçmiyor
Mervettas 26mrv evet aynisiiii 🤦🏻♀️ Bian korktum sancı mi oluyor acaba diye ilk gebeliğim ayırt edemiyorum nasıl bisey olduğunu
26mrv Mervettas bendede korku oluyor bakalım haftaya detaylı ultarasona gircem inşalllah plesanta düzelmiştir ..sağ salim kucağımıza alalım da inşalllah başka bişey istemem