5+6 günlük hamileyim. Bugün kontrolüm vardı. Dr herşeyin normal olduğunu söyledi, kesenin etrafında kanama falan Yok dedi. Saat 4 gibi lavaboya gittiğimde peçeteye açık pembe kan bulaştı. Daha sonra gittiklerimde sıkıntı olmadı. Çamaşırıma falan da bulaşmadı kanama. Ama çok Korkuyorum. Acilde iğne yapıldı şimdi 1 haftalıkmış bu iğne. bu kanama normal mi yaşayan oldu mu? Bu arada aşılama ile hamile kaldım ve daha önce 2 kaybım var. 😞