Adana01 benim fikrim son yıllarda insanlarda daha cok kız evlat takıntısı var gibi gerçekten de kız evlat bambaşka bencede iki tane kız evlat annesi olarak söylüyorum ikinci hamileliğimde kız cok istemiştim benim bacım olmadığı için iyiki de olmuş 🥰🥰🥰 Rabbim herkesin gönlüne göre versin