Gokmeninannesi bu postu görünce heyecanlandım belki bi çözüm bulurum diye ama pek bi çözüm önerisi olan olmamış ben atel aldım medikalden yatarken onu kullanıyorum tamamen geçirmese bile en azından uykularım uyuşma yüzünden bölünmüyor o yüzden tavsiye ederim benimde baya ağır geçiyo saçımı tararken ağlamamak için zor tutuyorum kendimi bide bol bol su içmek gerek