medine_altntss22 Daha önce düşük yaptım ve şuan Progestan kullanıyorum doktor ultrasonla bakıp keselim dedi bende sıkıntı varsa devam edeyim dedim Bi kutu daha yazdı düşük tehlikesi olanlar ne zamana kadar kullanmalı bu ilacı
MerSe medine_altntss22 ilk hamileliğimde düşük yaptım 2.hamileliğimde doktor progestan kullanmana gerek yok dedi çok şükür şuan 16 haftalık oldum
Sermec medine_altntss22 ben ilk gebelıkte düşük yaptım ama bunda kullanmadım su an 13+6 haftalık hamıleyım
Ayaf medine_altntss22 canim benimde iki kurtajim oldu.progestan kullansam bile yine kanamam olurdu...wimdi de oyle ancaq progestani 6saatden bir kullaniyorum.doktor oyle uygun gordu..awiri kanamam oldugu icin aslinda bende boyle...normalde progestan icin kan tahlili alinir normalmi degilmi.sonra karar verilir kesilip kesilmeyecegine
Aslikagan medine_altntss22 ben 4 aya yakın günde 3 defa kullandım daha sonra doktorum günde 1 defa al dedi 25 haftalıgım devam ediyorum
medine_altntss22 Ayaf ben 3 düşük yaptım bu 4. Gebeliğim ve korkuyorum yine düşük yapacağım die o yüzden Progestana devam etmek istedim doktorda devam ettirdi Bi kutu daha ama Bi kutu daha yazdırmalımıyım bilmiyorum 🤷♀️
Ask_H medine_altntss22 benimde aynı canım ya 3 düşüğüm var Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Ayaf medine_altntss22 canim belki her wey yolundadir diye gerek duymuyodur..ola bilir.ancak genelde tahlilden sonra karar verilir..progestan bir hormon.onun az olmasi birazcik sorun yarata biliyor..eger doktorun bir sorun yok diyorsa o zaman hic endiwelenme
Ask_H medine_altntss22 canım bende kullanıyorm ama kullanma sebebim evet daha önce düşüklerimin olması birde kanama ve lekelenmem oldu 8+1 günlük olduk haftada bir pruloton vuruldm bu hafta kestik onu birde progestan 200 mg günde 2 defaya düşürdük şimdilik skntı yok gibi inşallah da olmaz sen kaç haftalık oldun
medine_altntss22 Ayaf ilk önce keselim dedi sonra ultrasonla baktı içerde lekelenmelr var Bi kutu daha yazayım dedi
ekimannesi59 Benim bir dusugum var. 2. gebelikte doktor tedbir amacli 12. Haftaya kadar gunde 3 kez progestan kullandirdi. Haftada 3 de ignesinden vuruluyordum. Ama 12 den sonra hepsini kesti
Ayaf medine_altntss22 canim bende lekelenmeler oldu.sonra kanamam oldu hematom oluwtu lekelenmelerden.sonra mecbur 6saatden bir icmeye bawladim..lekelenme varsa mutlaka progestan alman lazim..
Ayaf medine_altntss22 evet canimanladim onu..bende diwari vurmuwtu..progestan kullandikca icerdeki lekelenmeyi kanamayi durduruyor