Kevser_29 Merhaba kullananlar var mı suan indirimde 64 tl hamilelik dönemlerinde de kullanılabilirmiş
Hll Kevser_29 sinozun leke kremini kullanmştm cok iyiydi. Catlak kullanmadm post yukarda kalsn diye yaziyorum😊
Myagz Kevser_29 Doğum sonrası kullandım çatlaklarıma işe yarıyor çok hafifletti ikinci kutuya geçiyorum ama çatlakların bu ilk çıkışı mor halindeyken kullanmak gerekiyor