_AykA__ benim bir ilaç vardı,içerken çok kötü oluyordum. Doktoruma söyledim ki, ben bunu içemem, bulantı yapıyor. Söyledi ki, içmezsen içme, bebeğin kalbi durur o zaman)))))). Baya kullanıyorum şimdi, bulantı da yapmıyo. Kadın lafıyla tedavi ediyo bildiğin))))))