Smkrkmz Kizlar 25+1 haftaligim bebegim erkek ve her iki böbrektede genisleme var denildi.çoğu doğumla geçer çok azıda doğumdan sonra mudahale edilirmiş.basina bu durum gelen varmi bebekleriniz nasil
Cigdem07 Smkrkmz Canım korkma bana 19. Haftamda söylemişlerdi ayrıntılı ultrosonda Şimdi 31+4 şükür büyüme felan olmamış dogumdan sonra doktor geçer dedi erkek bebeklerde sık görülen bişeymiş. Dogumdan sonra kontrolleri yapılır o zaman rahatlarsın
Emel1234 Smkrkmz benim de aynısını erkek bebek sol da genişleme var doğumdan sonra mudale ederiz dedi
Smkrkmz Emel1234 inşallah geçer ne kadar olsa kafaya takiyorum.böyle olupta doğum yapan bayanlar bebekleriniz nasil ve nasil bir müdahale gerceklesti merak ediyorum
Emel1234 Smkrkmz bende merak ediyorum korkuyorum bide bi tane kadına da demişler bebegin böbreği genişdiye doğunca tek böbrekli doğmuş o yüzden insan çok korkuyor