Busemertcan canım benim de genital siğillerim var bebeğimiz için onun sağlığı için yapamayiz bu virus birkere vücuda girdimi atmaz ömür boyu seninle yaşar ve rahim yolunda olabilir buda bebekte ses tellerinde tedavisi olmayan kitleler yapar aman diym bende çok isterim.normal ama saglik daha önemli