Aysma 16 haftalığız şu an bebeğinin hareketlerini ne zaman hissederim .. hala hissetmiyorum cinsiyetimiz kız bu arada 😊❤
hamis_19 Aysma ben o dönemlerde hissetmiştim biraz erken olmuştu ama şuan maşallah içimde savaş var sanki 23+4 haftalığız 😊 kızlar biraz geç hareket eder diyorlar ama 😊
Ayaf Aysma ben 15haftamin icindeydim hissetdigimde😍😍😍😍ondan sonra hep hissediyorum.bir gun daha cok bir gun daha az...ancak farkli oluyor her kesde canim..belki 17haftadan sonra hissedeceksin.bende de kiz👼🏻
Badevehande Kızım olacak benimde 17+5 de hissettim ilk dokunuşunu kasıkta olmuştu hissedersen kasıkta minik dokunuş şeklinde olacaktır 😊