Meryemoz Kizlar henuz 18 haftalik hamileyim ama cok carpintim var bazen dinlenmeklede gecmiyor uc gundur ayaga kaldirmadi bugun kardiyoloji uzmanına gittim ekg eko normal ama nabzim cok yuksek oldugu icin 24 saatlik holter takti boyle birsey yasayan bu aleti hamileyken taktiran var mi ya da altindan birsey cikmayan carpintilarinizla nasil basediyosunuz
ylzzz Meryemoz o alet takılmadı ama nabzım yüksekti taşikardi teşhisi koydu hamilelikte normal çok rahatsız değilsen dayanabilirsen ilaç yazmayayım dedi. Bebeğe zararı yok hastalığının doğurunca geçer dedi
Happymamizmir Meryemoz bende taktırdım 11 haftalık hamileyim 7. Haftada başladı benim ama çarpınt değil ritm bozukluğu ekstra atım oldu 🙏🏻Kardiyoloji Doktorum önemli bişey olmadığını hamilekten olduğunu söyledi 10. Haftaya girerken yine başladı ve bala ritm bozukluğım devam ediyoo kafaya takmayınca olmuyo sanki yürürken falan hareket ederken hisstmiyorumm Hamileliğin vermiş olduğu bir şey giç endişe etmeyin
Tulaysezer Benimde nabzim yüksek, ama ben panik hastasiyim. Gitmedim doktora. Herseyim sorun zaten. Allah yardimcimiz olsun
Meryemoz ylzzz benmde ikinci hamileligmde tasikardi cikti ama bu sefer cok zorluyor beni holter takalim nabiz cok yuksek dedi,, ikinci dogumum kalbimi cok zorladi hep kas gevşetici yapmak zorunda kaldilar nabzim dussun diye ,,bu dogumumdan cok korkuyorum..