Kubdea Arkadaşlar merhaba, 25 haftalık gebeyim, normalde bebeğimin hareketlerini hissediyordum 5-6 haftadır ara ara. Ama bugün hiç hareket etmedi sanki, riskli bir durumum da yok açıkçası. Sizce telaşlanmalı mıyım?
Kubdea Hzlhakko Haftasonu görümcemler geldiler, birsz ayakta kaldım farketmeden. Denedim ama o kadar az ki bağırsak hareketim mi bebek mi ayırt edemiyorum
Hzlhakko Kubdea yormamak gerek bugün bol bol tatlı ye yat bakalım ne oluyor kalkma hissedene kadar elini karnına koy konuş sesini tanıyor baktın hareket etmiyor bir görünürsün için rahat eder
Burcunfs Bende de geçen hafta aynısı olmuştu dayanamayıp doktoruma gittim. Yorgunluktan oluyormuş. Biraz yürü sol tarafına yat 20 dakika dinle. Çikolata ye.
Kubdea Burcunfs Hzlhakko baby10 teşekkürler cevaplarınız için kızlar, içim rahat etmedi gittim hemen usg yaptılar bebek gauet iyi görünüyo ama serviks boyun kısalmış çok yorma kendini yoksa erken doğum riskin artar dediler allah korusun. Çok şükür iyiymişiz ama
Hzlhakko Kubdea oh iyi şükür dikkat et canım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hep takipte ol ❤️