nserd bende 2 saat önce çatı muayenesi oldum 38 +3 üm canım yandı 1 cm açılma var dedi sildim o an vajina mı sümüklü pembe leke geldi doktorda gördü olabilir dedi kanama leke şeklinde korkma sonra nst ye çıktım sancılarım çıktı 40 larda 50 falan ama bebekte hiç haraket yoktu doktor geldi baktı uyuyor bebek dedi tansiyonumu ölçtü yüksek çıktı 15 dak sonra tekrar ölçelim dedi bekledim wc ye gittim bayağı kanama sanki adet oluyorum gibi peçeteler iç çamaşırım ebe baktı normal dedi sonra parça geldi minik doktora gösterelim dedi gösterdim bundan başka gelişimi dedi parça yok dedim ewe gönderdi yakın hastane agrın olunca kanaman adet gibi dewam ederse gel dedi ewe geldim az önce yine minik parça geldi şimdi azaldı idrarlarımı yaptıkça akıntıyla karışık geliyor bende ne yapcagımi şaşırdım 😪