Prensimvarrr Kızlar bugün kontrolüm vardı. Nst de sancılarım 80 -100 lerdeydi. Ben hiç bişey hissetmiyorum doktora gösterdim gayet güzel nst bir sorun yok dedi. Açıkcası devlet hastanesine pek güvenemiyorum normal mi sizce değerler ?Bebekte baya hareketliydi ondan olablir mi ? 37+5 haftalığım..
Yasmin26 Dün nst girdim 38+o dım sancı 99 cıktı yeterli sancı degil dogum degil dedi geri gönderdi beni😂😂
Karanbebek Yasmin26 hahhahh aynısı banada oldu sanırım açıklık olmayınca Doktorum pek önemsemiyor sancıyı