Aydemira Hira123 ay tesekkur ederim 😊 edizde guzelmis ileride kizin olursada eliz koyarsin oh mis gibi 🤣
Hira123 Aydemira kızımda var canm onun adıda Hira ikinciyi bekliyorum inslah ediz düşündük ama kiz ismini cagristirmasin istiyorum😂😂eşim kiz ısmi gibi dedi 😂😂
Osgem2019 Eslifdenizc oğlunuz esmer olursa kayra beyaz olursa emir koyun hayalimde öyle hoş durdu 😄ben de diyorum esmer olursa eymen sarışın olursa doruk koyucam hehe 😄
Eslifdenizc Osgem2019 ay alemsiniz 😄😄 hiç böyle bi kıstas düşünmemiştim 😄😄 ama bebekler ilk doğduğunda esmer oluyo beyazlar bile 😄
Osgem2019 Eslifdenizc ben koyamıcam bu gidişle erkek isimleri çok zor en sonunda beklicem 1 2 hafta doğduktan sonra dediğime göre 2 sinden birini koycam hehe 🤣🤣