Fdle Asli1716 ben 21 haftalığım bugün 20lik dişimi çektirdim canım sadece kendi kadın doğum doktorundan onay kağıdı alıp gidiyorsun dişçiye tabi ilk 3 ay ve son 3 ay değil 2.tremester da yapılabiliyor ancak
Terspektif Asli1716 canım kanal tedavisini mümkün değil yapmazlar bence. Normal dolgu belki olabilir ama. Kaç haftalıksın ki
Terspektif Asli1716 canım 26 hafta da 6 ayı tamamlıyorsun galiba bence seninkini de yaparlar elini çabuk tut hemen doktorunla konuş