Cnsuercnnn Mucizem16 uzun zaman olmuş ama yazayım çok iyi evet doğum hane yok oda Orhangazi Atakente yaptırıyor doğumu
Ysmnnnne Bsra_95 Acıbadem’de olan Yalçın bey değil mi?Hamileliğimin ilk aylarında gittim çok iyidi bana göre güleryüzlü espirili her sorduğun soruya cevap verecek biri ama orada doğumhane olmadığı için değiştirmek zorunda kaldım
Mucizem16 Bsra_95 bende adını çok duydm. Annemler gemlikte yengemlerde çok iyi diyor. Bizim akrabalar hep ona gidiyomuş
Bsra_95 Ysmnnnne evet canım Acıbadem de. Ben hiç bitmedim ama giden yakınlarım hep memnun kalmıs. Doğumhane olmadıgını bilmiyodum
Mucizem16 seyydacben doğm için gitmicm zaten cnm. İlk hamileliğimde bbeğimin kalbi durdu 5 aylıkken. Bu konuda iyi diolar oyüzden gitmek istiyorm
Ysmnnnne Mucizem16 Allah bir daha öyle bir şey yaşatmasın inşallah canım doğumu nerde yapmayı düşünüyorsun peki
Bsra_95 Mucizem16 eltim gitmişti baya bi. Ama ben devlette anil beye gidiyorum oda cok iyi. Oda durmaz gider herhalde bi kaç seneye özele ben dogurmadan gitmese bari :)
Mucizem16 Bsra_95 sebebini bilmiyorz. Testler yapılmadı. İlk kayıp olduğu için. Genetik testleri yaptıracaktm ama hemen hamile kalmışım
Ysmnnnne Mucizem16 aa ben de orada yapacağım Allah’ın izniyle hayırlı sağlıklı doğumlarımız olsun inşallah