mirage_90 Akman1919 doğuma kadar dedi doktorum oksapar 0,4 hatta doğumdan sonrada bi süre kullanıcakmışız doğumdan sonra iğneyi bırakan bi yakınımın beynine pıhtı atmıştı doğum sonrası..
Mugge_1 Akman1919 ben ilk üç ay ecoprin kan sulandırıcı içtim ve 3. Ayımın sonunda bıraktırdı doktor.
mirage_90 Akman1919 iğnenin etkisi 24 saat ameliyata bir gün kala kesiyolar ama coraspin falan daha önce kesilmesi gerekiyo
Busralya-Yk İğneyi Doğumdan 1 gün önce bırakacağım Doğumdan sonra 40 gün kullanmaya devam edeceğim doktorum öyle söyledi Doğumdan sonra hemen bırakmak sakıncalıymış
mirage_90 omega 3 vitaminleri de kan sulandırıcı etkiye sahipmiş kullanan varmı aranızda iğne veya coraspinle birlikte veya hamileliğinizde hangi vitaminleri kullanıyosunuz bebek gelişimi için?