Gamzeblkbskoc
Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim bulandım felan olmadı ama 2 haftadır boğuluyorum ogüresim geliyo ama öğüremiyorum da yatamıyorum oturamiyorum. Doktorum gaviscon şurup iç demişti ama sadece bi kere içtim cesaret edemedim bisey olur diye çok yoruldum 2 haftadır bu halimden aranızda böyle olan varmi. Varsa nasıl düzeldiniz ne zaman geçti 😔