yesm1 seninle hicde razi diyilim canim.daha o küçuçuk o.evet alişa bilir tabiki en onde onun sagligi bunu biliyorsun
Koy alişsin yinede gözden koyma bebeyi.Allah korusun uyudugu yerde neyise uzerine ceker falan bogulur Allah korusun.ben yatmiyorum yatsamda beyni açik yatarim gece kaç defa durup bakarim.benimki 42 gunluk.battaniye sariyorum uzerine bazen.bi kac defa durmusumki agliyor hemde nasil o kadar haraket etmiski yuzunu ortmus ve cabalayarak agliyor😞😞iyiki durmusum diyorum.cok oyle yapiyor benim bebek.bak o yandan soyledim sana.2 yasina kadar yatsin kendi yataginda tabi.sonra ayrirsin insallah.