Elifka Kızlar merhaba 5 haftalık hamıleyım bugun doktora gittim. Ultrasonda kese gorundu ama bebek gorunmedi tekrar hcg degerine bakılmasını ıstedi ne demek bub
Cad Elifka bende 3 gün önce cuma günü gittim. Ulturasyon da kesesi göründü. Ulturasyon 'a göre 5 hafta 2 günlük hamileyim. Ama adet tarihime göre 6+4 hamileyim. Ve benimde bebeğim görünmedi. Kesesi denildi.
Minikmucizem_ Elifka 5. Haftada zaten gorunmez. 5. Haftamda beni kese buyumus mi buyumemis mi diye cagirmisti doktorum. 6+1 de hem bebek goruldu hem kalp atisi duyuldu
Fadime3543 Elifka bebeğin görünmemesi normal bende 7+2 haftalık hamileyim beşinci haftada kese altıncı haftada bebek ve kalp atışları duyulmaya başlanıyor hiç stres yapmana gerek yok canım
Deletedmom0810 Elifka bebek zaten daha sonraki haftalarda görünüyor canım normal bişey susam tanesi kadar yani nasıl gözüksün hemen ☺️
Cad Fadime3543 Benim de 3 gün önce cuma günü ulturasyon da kesesi göründü. Ama garip olan ulturasyon fotoğrafın da 5+2 görünüyorum. Ama son adet tarihime göre 6 hafta 4 günlüğüm. Ve normalde bu zamanda hem bebeğin hemde kalp atışlarının duyulması gerekirdi. Garip geldi. Sizce neden?
hulyafatmadmr Ben de bugün gördüm keseyi 4+4 hamileyim. Doktorum 2 hafta sonra gelmemi söyledi yani 6 haftalık olunca. Çok normal yani canım sıkma canını😊
SedaveSusam Cad geç döllenme olmuş olabilir canım kalp atışları 8. Haftada duyuluyor adet tarihine göre hesaplancak diye bişey yok illa geç döllenmelerde değişebiliyor hafta
Minikmucizem_ Cad ilk haftalarda oyle degisiklikler oluyo cunku doktor kendi isaretleyip olcuyo kucuk bi oynama da gun farki ckiyo ortaya. Bebek buyudukce denk geliyo merak etmeyin olcumden dolayidir
Fadime3543 Cad geç döllenmeden dolayı olabilir çok örneği olan kişiler var ilk gebeliğim boş gebelikti o zaman çok karşıma geç döllenme yaşayan insan çıktı
ylzzz Bebek 6. Haftadan sonra hatta garanti olsun diye 7. Haftada çağırıp bakıyorlar.alttan muayene de daha erken görünüyor tabi. Hayırlı olsun
Seda_123 Elifka Bebek zaten görünmez hemen daha erken canım 7.haftada görmüştüm ben bazıları 8.haftada bile görebiliyor
Cad Neslihan8 geç döllenme için de olaya baksam olmuyor çünkü adetim den sadece 1 gün gecikti hamile olduğumu öğrendim.
Cad SedaveSusam işte saçma olan şey geç döllenme bile yaşamadım. Adetim 1 gün gecikti hamile olduğumu öğrendim.
SedaveSusam Cad bebeğim geç döllenme adetinle alakalı değil sen eşinle ilişkiye girdikten hemen sonra döllenmemiş yumurta ve buda bir sorun değil merak etme
Neslihan8 Cad geç döllenmenin adetle alakası yok canım benim haftan ilerleyince bebek görünüp kalp atışı aldıktan sonra ölçümler değişebiliyor zor ama çok sabırlı olmak gerekiyor hayırlı haberlerde görüşmek dileği ile
Cad SedaveSusam ama doktorum geç döllenme adet tarihinin gecikmesi ile öğrenilebilir dedi. Senin adet tarihin üzerinden 1 gün değil de 10 gün geçmiş olsaydı evet öyle olurdu dedi.
Seedosss Bnde 5 haftalikken gittim kese gorundu bebek gorunmez dedi doktor 2 hafta sonra gittim duydum kalp atisini cok sukur
SedaveSusam Cad anladım canım ama banada doktorum geç döllenme olabilir mi diye sorduğumda böyle demişti ilk gebeliğmde
260818 Kızlar bende dün gittm doktora ama ilaç değişikliği için doktor keseyide görmeye çalışalım dedi 4+2 idim dün. Keseyi göremedi ama içeride kan gördü. Hcg ve başka testler istedi hepsi güzel çıktı 771 hcg çıktı ve adetim 1 gün geçmişti kese görmek için erken değilmi dedim resmen azar yedim doktordan hcg değerini görünce salı gününe yarına tekrar çağırdı tahmini hcg değerim 1700-2000 arasında olucak yarın kese görünürmü sizce görünürsede etrafındaki kan neyin nesidir bilen varmı doktor dış gebelikten şüpheleniyor zaten yarın son gidişim bu doktora haftaya başka doktora randevu aldım
Terspektif 260818 vajinal ultrasonda görünebilir canım ancak karından ultrasonda değer 4000 i geçmesi lazım görmek için
arzu_glyprk Elifka canım gayet normal 2 hafta sonra bebekte gözükür inşAllah ben 4 haftada keseyi 8 hafta oluncada bebeği görmüştüm. Endişelenme