Alyazumra Kızlar çalışabilir rapor alıp 2 hafta çalışıcam daha sonrada 1 hafta yıllık iznimden kullanmayı düşünüyorumda çalışabilir raporu alıp yıllık izin kullanılıyormu acaba
zcolak Alyazumra yıllık izninizi kullanın onum bittiği günden de çalışamaz raporu yazdırırsınız. Ben rapor bitince kullanacağım yıllık iznimi
barslnftmnr Kurumdan kuruma değişiyor mu bilmiyorum, ben Adalet Bakanligindayim bizde 32'den sonra çalışabilir raporu alınca yıllık izin kullandirmiyorlar malesef..