Bush küçüklüpünden dolayı değil bebek 6 ay sonra hareketleniyor yataktan kendini atabilme durumu var ya o yüzden 6 aya ladar kullanılıyor.Normal beşekler gibi değil o. Sepet beşik gibi kısa kullanım için uygun. Ama tabi yan yatak olduğu için çok avantajlı ama sadace 6 ay kullanılıyor. Büyüğü de yok maalesef. 6 aydan sonra kullanılmıyor satış danışmanı söyledi internet sitesinde de yazıyordu galiba