ilkinn Kızlar çok heyecanlıyım. Doktordan geldim şimdi. Kızım 3.200 kg olmuş nstde hafif sancılarım çıktı. Pazartesiden pazartesiye kontrole gidiyorum normalde bekleme sen cuma gel nstye git dedi. Cumaya kadar doğurmazsan cuma görüşürüz dedi. Ay çok heyecanlandım doğurcam mı şimdi ben 😁😇
sevgitekes ilkinn ne güzel kız bebek erken gelir Diyolar da doğruymuş aramızda dört gün varmış 35+6 yız kilonuz da iyi gelsin erkenden bizimki 35+2 de 2700 dü sancıların varmış sende hissediyo muydun peki bide catina baktı mi doktor
Kubra9595 ilkinn bizde 36+4 düz kontrolum cuma günü bizimde belli olur ins ne zaman gelce karnim düstü genelde kasıkda sertlesiyor hayirlisiyla dogsunlar ims
limoncicegi ilkinn nst de benim de ağrım çıktı ben hissediyorum zaten ağrıları nst de ağrı çıkınca yaklaşıyor muymuş demek ay daha erken bizim ya 35 e yeni girdik 😔
Fatiheren_61 ilkinn maşallah kilosu iyiymiş doğurabilirisin 😊bende 36+2 yim 34 haftalıkken gitmiştim 2.5 kiloydu .o yüzden ne kadar geç o kadar iyi 😂
ilkinn sevgitekes azcık kasığımda sancı oluyor ama çok değil canım. 35 te yaptı bana çatı kontrolü uygun dedi normal olabilir ddi 😊 Ay inşallah canım sağlığı yerindeyse olduktan sonra hemen kavuşmak istiyorum kızıma 😇
duyguyilmaz ilkinn cati muayenesi nasil oluyo acaba aciyo mu? Ben normal istiyorum ama catala yatinca bacaklarim titriyodu ister istemez acaba diyorum yapamaz miyim😕
Keklik28 Benimde 36+0 da 2600 dü bebeğim kilosu az gibi moralim bozuldu biraz ara ara sancılar yokluyo benide her sefer doğuruyorum sanıyorum 😂
ilkinn Keklik28 sorma bende her wc gidişimde nişan var mı, oturup kalkarken suyum gelecek mi diye heyecanlanıyorum 😂
ilkinn limoncicegi valla doktorum öyle söyledi ama sancısı olup 38i görende varmış kişiye bağlı sanırım canım
Gungu_gunayy limoncicegi nerden acaba arınız oluyor bende 36 haftaya girdim kasık ve bel ağırısı döküyor beni normalmi
limoncicegi Gungu_gunayy belimden giriyor ağrı adet ağrısı gibi aynı gün geçtikçe artıyor 37 38 i görebilsek keşke 🤲
ilkinn Fatiheren_61 sağol canım sağlıkla gelsinler inşallah 😊 34ken benmde 2600dü,35te 2860,36da bugün 3200 dedi doktorum. Ben 3000 fln olmuş diyordum ama sen de git bakalm ne dicek 😬
[silindi] ilkinn maşallah canım benımde 36+4 kilosu 2.800 bende dün muayene oldum kilosu falan iyi dedi ama nst de herşey yolunda dedi 15 gün sonrasına sezeryan günü verdi ilkim sezeryan olduğu için tabi
ilkinn [silindi] benm çok hafif sancılarım çıktı ama doktorum 1 hafta bekle cuma telrar kontrole gel o zamana bişey olmazsa cuma görüşürüz tarzı konuştu. Ben de heyecanlandım sanki her an doğurabilirmşim gibi geliyo 😁
[silindi] ilkinn hayırlısı doğsada tehlikeli haftalayı atlattık kilosunu da tamamalamış senınki korkulcak bişey yok gibi görünüyor ama Allah bilir tabiki
ilkinn Busraeyazzz doktorum bakıyor canım o söylüyor. Aynı zamanda nst bağlıyken hafif kasığım sızlıyordu arada eşime diyordum bak sancı mı geldi evet 40a çıktı fln diye onaylıyodu