Melikekrt 38 haftalığım Ama belimde kasıklarımda adet olacak gibi ağrıyor ama anlamıyorum ki o ağrı sancı mı değil mi çok bunaldım artık doğurmak istiyorum
eliff33 Melikekrt doktorumun söylediğine göre karnında sertlik taş gibi oluyormuş ve aşağı kasıklara doğru baskı hissi kasılma oluyormuş sancı hayırlısıyla rabbim ağrısız sancısız kucağına almayı nasip etsin