Babuze 32 de calısabilir raporu aldımı 37 de zaten izne ayrılmak zorunda bu sürec 5 hafta zaten dogumdan sonraya 5 hafta iznin kalsın diye calısabilir raporu alıyosun . 37 de izne ayrıldıgında dogum normal seyrinde ilerliyosa zaten 40 ta dogum yapıyon bu sürecte 3 hafta evdesin yani dogumdan sonraya 3 hafta aktarılmayacak.toplamda (dogumdan sonra) 13 hafta izin kullanmıs olacak 👍 geriye kalan 3 hafta ise 37. Ve 40. Hafta arası zaten 👍