Mervelmas ben den37 haftalığım şimdi hafif hafif kasıklarımdan ağrı giriyor ara sıra gazmı ne anlayamadım yalancı sancılar oluyormus bu haftalarda gerçek sancı belden girer diyorlar yarın nst ye giricem bakalım devam edecekmi ama belinden girerse dikkat et bir de iki sancı arasındaki süreye dikkat et gerçek sancı düzenli aralıklarla olurmuş yalancı sancı arada bir grer yok olurmuş