MucizeDuam 106 kg ile hamile kaldım şu an 110 kiloyum. 26.haftam. Hareketleri 17 haftada hafif hafif hissetmeye başlamıştım balon patlaması gibi. Herkes geç hissedersin, sen hissetmezsin dediği için bebeğim mi değil mi emin olamıyordum ama 19.haftadan itibaren şüphe olmayacak şekilde hissediyorum. O çok kilo ile ilgili değilmiş yani. Hareketlerimde pek kısıtlanmam olmadı, şu an karnım çıktı ve hamile olduğum anlaşılıyor yeni yeni. Ultrasonda da çok net göründü kızım hep, hiç bir problem yaşanmadı şimdiye kadar. Bu hafta şeker yüklemem var umarım onda da sorun çıkmaz. Ben sezeryan doğum istiyorum ama şu an normal doğum görünüyor. Doktor bir problem görmedi. Sadece aşırı kilo alımına dikkat et, sonrasında zorlanırsın dedi. Ekstra bir rahatsızlık olmadığı sürece kilo insanların anlattığı gibi çok korkunç bir hamilelik yaşatmıyor insana. Keşke zayıflayıp kalsaydık daha iyiydi tabiiki sağlık açısından. Ama insanların ilk hamile kaldığım zaman beni o kadar bunalıma sokması çok gereksizmiş, ekstra gerginlik ve moral bozukluğu yaşadım boşu boşuna. Umarım su gibi geçer gider kalan zamanımız da 💞