Nlla Merhaba 24 haftalık hamileyim bebeğimin hareketleri yukarıda olurdu dünden beri çok çok aşağıda hissediyorum normal mi yaşayan var mı acaba ?
2bebe1anne_ 28 haftaya kadar altta daha sık hissediliyor canım normal bu ben 32+4 oldum hissetmediğim bi yer yok ☺️