Hanimlar 2. Bebegim olacak ve artik tam yatar bastona gectim. Onceki bebek arabami satmaya karar verdim. Yeni bir model degil ancak cok saglam bir araba, guvenle kullanabilirsiniz. Resimlerin linklerini paylasiyorum. Dusunen olursa gorusebiliriz. Gaziosmanpasa ve Eyup civari oturan varsa elden teslim de alabilir.
https://eksiup.com/p/xm170492z6so
https://eksiup.com/p/481705109xfp
https://eksiup.com/p/nk170516yrt3
https://eksiup.com/p/x8198050ov2t