Mmoommlife hayir yaşamadım cok sukur. Bende tedbir başladım 24.haftalarda doktor iyi ki başlamışız alt taraflar hep kireçlenme kan akışı az olsaydı bebeğin hayatı sona edebilirdi dedi. oyle olunca 2.dede başladık sanirim vende 34-36 gibi bıraktım doğumunu 40 da yaptım çok şükür hjcbisey olmadan 🥰 bakalim bu hamilelikte ene zaman bırakacağım