M_agayeva canım bana kaçıncı dedi ilk dedim ben şikayet var mı dedi kasık ağrım oluyo devamlı dedim bana Demir ilacı verdi folikasit verdi 2 hafta sonra tekrar gel dedi anca oluşuyo kalbi dedi sorduğumda
Ben gerçe bu doktordan memnun değilim haftaya başka doktora gidicem o zaman daha net öğrenirim herşeyi inşallah
Her doktora güvenemiyorum