Tugce35 Bebek ilk doğduğunda araba sı olmayanöara soruyorum bebeğinizi neyle taşıdınız ne kullandınız acaba
Tugce35 Tgcmmm evet ondamda alıcamda yeni doğan bebeği ona koymayı çok güvenemşyoru. Yeni doğan için olanda varda gene güvenemşyorum çünküçocuk ayaklarını tutamıyor kendini yani ben yeni doğan için merak ettim yoksa bende kanguru alcam
Tugce35 Deletedmom277 ben duydumda port bebe çok zor oluyor taşıması içinde odun varmış gene eline alman gerekiyor çok kullanışszı dedi bana teyzem annem kullanmış bende onu almaktan vazgeçtim