MucizeAnnesi3545 zenia ben dalan roxy kullandım canım. Yarın ölçek koyup bi saatlik programda 30 derecede yıkadım. Bittikten sonra da bide 15-20 dakika durulama yaptım. Mis gbi oldu 🤗
ballicoreklerim zenia organik ve temiz bi ürün istiyorsanız green clear diye bi marka var ve roxy iyi diye duydum
zenia MucizeAnnesi3545 ilk kez yıkayacağım kıyafetler için uygundur da sonrasında lekeliler için de kullanışlımı? Yumuşatıcı kullandınız mı?
MucizeAnnesi3545 zenia yok yok ben yumusatıcı kullanmadım. Daha doğum yapmadığım için tecrübe etmedim canım. O konuda yardımcı olamıcam 🤭