Tgbh2810 Arkadaşlar merhaba 29+4 hamileyim. 2 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma farK ettim. Çikolata yiyorum dinleniyorum hareketleri var ama az tekmeleri veya hareketleri güçlü değil. İster istemez korkmaya başladım. Bu durumu yaşayan deneyimli annelerden bilgi almak istiyorum. 😔🌸
annevebebek17 Tgbh2810 bende 30+5 im canım çok normal.benimde öyleydi ama doktor normal dedi buyuyorlar gelisiyorlar uyku modundalar dedi suan daha hareketli bebeğim seninkide düzelir sıkıntı etme oynuyor ya o yeter 😊🙏
shsn Tgbh2810 çok panik yapmayın ama bence kendi doktorunuza gözükün. sonuçta gebelik ve her insan ve bebişte farklı. bence gözükün derim.
Nghndp Tgbh2810 merhaba haftamız ve günümüz aynı benimkide öyle bi dönem çok hareketli sonra bi kesiyo yavas yavas vuruyo tekmeliyo bunun için acile de gittim ama normalmiş yani her zaman aynı oranda hareketli olmuyormus bebekler
Tgbh2810 @annevebebek17 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım 🤲🏻 Ya öyledir gerçi yeni kontrolümüz vardı iyiydi her şey 2 gündür böyle hareket ediyorla etmiyor arası çok az ve saatler geçiyo aradan 1 tık atarsa oda belki durumuna girdi bende açıkçası korktum 😐😐
annevebebek17 Tgbh2810 amin canım amin 😊 evet annelik böyle birseymis bende korkuyorum üzülüyorum ama kendimi sakinlestiriyorum oynuyor ya yeter diyorum şükür iyiler iyiler 😊👍
Ozican Tgbh2810 benimde öyle hareketleri güçsüz gibi dışardan bazen görmüyorum bile hareketleri içerde hissediyorum.Stres yapmayın hiç
Fatos0277 Tgbh2810 canım belki uyuyodur boşyere yere korkutma kendini vede yeri daraldığı için eskisi kadar kıbırdamaması normal
Tgbh2810 @Nghndp öylemi.. sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ☺️🌸 evet akşamüstü biraz kıpırdandı rahatladım 🤲🏻
Tgbh2810 @Fatos0277 ya kendimi öyle sakinleştiriyorum ama diyorum ya bir yanında evham yaptı çok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️