27_ evet canım ben Doğuma gittim sürekli ksuuyurdum doktorum açılmam olduğu içim kustupumu söyledi kustukça açılmam oldu tabi 37 den öncesini bilemem canım seninki erkenmiş sen doktora görün bence çünkü benim diğer Doğum belirtilerim de vardı suyum gelmişti nişanım gelmişti