Kaparbukets herkesin farklı oluyor canım. Doktor sorun olmadıkça saydırmıyor ama insan ister istemez içinde kıpırdadıkça dikkatini ona veriyor. 27+4 deyiz hiç durmuyor benimki mesela napıyor içerde bu kadar merak ediyorum :) doktora gidincede totosunu dönüp yatıyo. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın öyle güzel tarifsizki endişesi bile.