Mrv32 of sıkıldım artık bende bugün 40+2 oldum yarın randevum var nst ye bağlanıcam
Agrı olarak belim agrıyor adet agrısı gibi agrım var birde bacaklarımın iç tarafındaki bacaklarım sızlıyor eğilip kalkarken zorlanıyorum
Ama agrılarım düzensiz doktor yarın da sancın çıkmazsa ayın 4’üne yatış verip suni veririz dedi
Dua edin o güne kadar sancım açılmam olsun veya yarın sancım çıksın açılmam olsun 😭birde kız çocuk erken gelir derler