pleiades 7 haftalık hamileyim,burnum boğazımda balğam var.Tuzlu suyla qarqara yapıyorum.Şimdi ara sıra öksürükde başladı .Bir şey olur diye çok korkuyorum.Bu haftalarda gribe yakalananlar varmı? ne yapa bilirim?
Minnakkelebek pleiades bence dr a git canım bende de aynısı oldu gerçi ben o zaman 30 haftalık hamileydim antibiyotik tedavisi verdiler sana uygun bir tedavi kesin verirler bence çünkü geniz akıntısı balgam bebeğe iyi değilmiş inşallah iyi olursunuz tez zamanda şifa bulursunuz 😊😊
pleiades Çok teşekkür ederim , doktor randevum iki haftaya.Aradım korkma bol sıvı tüket diyor ama yinede çok tedirginim