Mervekara95 ben sata göre tam 6.haftamda gittim 5+4 gördü doktor. şöyle bi duurm var henüz yeni olduğu için ultrasonda sapmalar olabiliyor sonradan sata göre gününü yakalıyormuş öyle diyolar. ayrıca kanaman yoksa korkma ve kendine dikkat et olur mu bende bazen boş bulunuyorum öyle şeyler yapıyorum çevremdekiler hemen uyarıyorlar sağolsunlar.