Burcuhira Merhaba arkadaşlar 12+3 hamileyim. Bazen kalçalarıma çok şiddetli kramp geliyor nerdeyse zor yürüyorum. Sizde de böyle durum oluyor mu? 1. Hamileliğimde kızımda böyle olmadı hiç
Deletedmom0810 Burcuhira ben de yarın 10 hafta olucam yaklaşık bir haftadır oluyor dün oturamadım bile çok zorladı beni doktora sorucam sebebini 🙏🏻
Ozi__ Burcuhira canım bende 13.haftamdayım aynı sorun bendede var sol kalça agrısından resmen uykumdan uyanıyorum yururken zorlanıyorum doktora bende soylucem sanırım magnezyum kalsıyum eksılıgınden :(
Evooo Arkadaşlar benim aynı durum söz konusuydu. Doktoruma söyledim magnezyum ve kalsiyum ilacı verdi . Bir danışın doktora
Burcuhira Evet bende biraz araştırdım magnezyum eksikliğinden oluyormuş. Maden suyu da faydalı oluyormuş