Prenses2533 Yalnızlık korkusunu nasil asabilurim sizce dewamli kafamda yalnızlık war ewfe hep yalnizim esim bi war bi yok acaba kendi basima binun üstesinden nasil qelebilurim
Yubu Surekli kendine bi is cikar ugras.kitap oku kocana bisiler hazirla farklilik yarat muzik dinle ve surekli kendine ben gucluyum korkmuyorm gibi gibi sozcukler soyle iyi gelir.. yanlizligi dusunme
Asd92 Anladım canım eşin doğal olarak yanında olamıyor istediğin anlarda. Senin bu durumda yalnız hissetmen çok normal. Ama kendine uğraşlar bularak birazda olsa üstesinden gelebilirsin diye düşünüyorum
Prenses2533 Asd92 is yapmaktan hicbirsey yapmakta icimden qelniyor diyorum nolcak sunu bunu yapsam nolcak falan gibi seyler dusunuyorum