aydandir Merhabalar bebekler yeni doğduğunda 1 numara bezden kaç paket almak gerekir hazır migrosta indirim varken 1 numara yenidoğandan ve 2 numaradan stok yapayım dedim.
Mavilianne aydandir Molfix aldım bende 100 adet olandan. 1 paket aldım kalmamıştı zaten 😂 Çok almadım bilerek belki bez yaramaz diye Bazı bebekler pişik oluyormuş ya o yüzden ilk baş alıp denemek istiyorum 🤷🏻♀️
Aysedgrlikrkmz aydandir canım biz 24 günlüğüz 2 tane 80 Li bi tane 40 lı paket bitirdi 🤦🏻♀️ Ama artık 2 numaraya geçmeyi düşünüyorum yeni bir 1 numara almıycam
Heisenberg aydandir Yeni doğan bebeklerin günde ortalama 10 kere bezi değişiyor ona göre hesaplayabilirsin. 300 taneden fazla almayın bence gelişimine göre değişebilir biz çok erken 2 numaraya geçtik çünkü 🌺
aydandir Mavilianne yenidoğan 1 numaradan prima 68 adet var içinde2 paket alsam ilk zmn için hemen küçük mü olur ki ikinci paket gereksiz mi olur hiç bilemedim
Mavilianne aydandir Bebeğin gelişimine göre değişiyor canım stok yapma bence 1-2 paket al bitince alırsın
Badevehande Kimisi 10 gün kullanıp 2 numaraya geçiyor kimisi 200 adet kullanıyor bebeğinin kilosuna ve pişik olma durumuna bağlı çok alma derim en fazla 80-100 adet olandan 1 numara al bence😊
Mlssa aydandir Stok yapma bence,2 paket falan al dene önce memnun kalırsan toplu olarak alırsın ya da sipariş verirsin👍🏻 Ben öyle yaptım Sleepy natural denedim,sonra toplu olarak sipariş verdim sitesinden.
espalp aydandir 11 günde 2. 56’lık paketi yarıladık. Bi tane daha 56’lık var yedek sonra 2 numara olur mu bilmiyorum o yüzden hiç 2 numara almadım. Bence çok stok yapmayın elinizde de kalabilir. İndirim hep yakalanır bezde markette ya da nette 🙏🏻 Prima premium care kullanıyoruz memnunuz
aydandir espalp bende prima premium düşündüm 112 tanesi 80 tl ye geliyor 1 numara.Haklısınız indirim hep oluyor bittikçe alırım artık.
aydandir Mucize_istiyorum22 yenidoğan prima premiumda 2-5 kg arasında kullanılabilir diyor.Her durumda bu bez kullanılır sanırım göbek oyuntusuda varmış sanırım.Diğer bezlerde var mı tam bilmiyorum.Birde çok pahalı bez alma bebek neye alışırsa öyle gidiyor diyorlar doğruysa eğer
Mucize_istiyorum22 aydandir 2.5- 5 kilo arasi bezi 2 hafta sonra kullanamazsin emin ol cabuk toparlaniyor bebisler ben 1 den 2 ye 2den 3 e çabuk gectim ogluma molfixs kullanıyorum bundada yenidoğan göbek oyuntusu var evet bezi birakana kadarda molfixsle devam edicem bnm oğlum islk mendil deistrdigimde pisik oluyor o yüzden bezde islk mendilde molfksle devam ediyorum