Tugcemeyrili ben kendisine gidiyorum inanılmaz memnunum. Hem sohbetinden,hem yol gostericiliginden,hemde abiliginden. Çok ilgili,hep güleryüzlü,her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor,bilgilendiriyor kızımla kavga bile ediyor 🤣 ben bir çok doktor degistirdim çok şükür içime sinen birini buldum. Tavsiye ederim.