Bush bime ve a1o1e gelen bebek urunlerinden memnun olaniniz var mi kizlar mali kalitesi nasil ? sampuan nevresim takimlari pike takimlari falan mesela
Ebru4343 Bush ben 101 den nevresim takimi almıştım güzel ben begendim.tabi daha kullanmadim.kıyafet almadim hic ama 9 marta bime gelicekmis bebek ürünleri almayı düşünüyorum
Sonay Bush oğlumda nevresim Takım'ı aldım yatak için çok guzel hiç rengi solmadı ve renk vermedi piyasa daki markalara gore uygun ve lisansli ürün .
Bush Ebru4343 bende nevresim almayi dusunuyorum ilk kez deneyecembende 👍 bebek kiyafetlerine de bakincam tabi 😊 uygun fyatlar gayet
Sonay Bush ha yok onu biliyorum cnm gecen gun ben başlık açmıştım onun için ben a101 den bahsediyorum ne zaman bebek ürünleri geliyor diye 😊
Bush Sonay a1o1i bilmiyorum balim bimden bahsediyodum ben karisilik oldu sanirim :/ ne fark eder ki denk geliyosa bimdende al snra a1o1dende alirsin 😉