Ozeyyneb ya bu sorunun cevabını ben de merk ediyorum kimse kullanmadı mı burdan , ben macununu kullanmıştım aşırı faydasınız gördüm , şuan 31+0 ız vazelin kullandım hep sanırım şuan vazelin yetmiyor ilave bişeyler kullanmalıyım ben de bunu düşündüm almayı kararsız kaldım