hamis_19 normal de olabilir canımm kokusuzsa gebelikte şeffaf ya da beyaz akıntı normal diyorlar sarı yeşil yada çok kokulu olursa enfeksiyon vardır diyorlar ama yine de aile hekimine bile danışsan olur benim aile hekimim çok ilgili her konuda sağolsun. Yardımcı olursa Bilgi verir enfeksiyon varsa ilaç kullanırsın hafif